Efter at have coachet mange hundrede kvinder på deres forhold til mad, har jeg oplevet at mange har en præference for “noget der knaser”. Ulempen ved dette “knas” er at det ofte, bliver i den usunde og kalorietunge ende (som fx chips og nødder).
Derfor får du i dag et par alternative forslag til sunde mellemmåltider.

Men inden du kaster dig over mine lækre og nemme forslag, så husk at spørge dig selv:
Er du virkelig sulten eller keder din mund sig bare?

Hvis din mund keder sig, så er løsningen ikke at finde på noget andet at spise. Men at finde ud af hvorfor!
(Det er altid den mad vi spiser uden at være sultne, der er den største synder når det gælder vores vægt!)

 

-> Hvis du er sulten, så er her et par forslag.
  • Gulerødder med hummus (jeg køber bare hummus færdiglavet)

Mere inspiration? 

Bloggen er et mix af podcast-episoder og blog-indlæg. Hvis du vil finde flere blogindlæg, så klik her.
Vil du vide mere om coaching som redskab til permanent løsning på din vægtudfordring. Så KLIK HER

GRATIS VIDEO-SERIE:

Vægttab med din hjerne

Skriv dig op og få adgang til de 5 videoer der lærer dig, hvordan du gør hjernen til medspiller i stedet for modspiller.

+ inspiration til sundhed i en travl hverdag og mentale mindhacks.

Sådan! Tjek fluks indbakken.

Pin It on Pinterest

Share This