I jagten på at gøre tingene perfekt, ender vi ofte med at give helt slip og gøre ingenting. I denne episode 112 af Overskudslivets podcast er det min mission, at få dit til at fokusere på regelmæssighed, fremfor perfekt.

Jeg forklarer dig selvfølgelige både hvorfor, det er så vigtigt. Og hvordan du skal gribe det an med et par eksempler. Eksemplerne tager udgangspunkt i sundhed, men kan overføres til alle steder i dit liv, hvor du gerne vil optimere på noget.

Vi skal også tale om minimumsplanen, du kan udforme så den passer til dig og sikre, du altid passer på dig. Den er en del af arbejdet med at blive regelmæssig.

Regelmæssig er så vigtig, fordi det i sidste ende er summen der tæller OG fordi det hjælper din hjerne med at lave vaner som tjener dig!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * *  LINKS NÆVNT I EPISODEN * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Facebookgruppen SUND KURS: https://www.facebook.com/groups/170827506715279

Læs mere om EN GANG FOR ALLE: https://overskudslivet.dk/engangforalle/

Find mig på instagram: https://www.instagram.com/malene_fra_overskudslivet/

Skriv dig op til en gratis afklarings samtale her: overskudslivet.dk/ansøg

Kom på maillisten og få den gratis videoserie: Vægttab med din hjerne. https://overskudslivet.dk/videoserie/

 

* * * * * ** * Lyt også til EPISODER * * * * * * * ** 

Episode 78. Sus Historie vægttab med tankerne På apple Sus Historie vægttab med tankerne

Ep 74: Vaneændring. På Apple: Vaneændring

Episode 4: Viljestyrke: på Apple: Viljestyrke

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

GRATIS VIDEO-SERIE:

Vægttab med din hjerne

Skriv dig op og få adgang til de 5 videoer der lærer dig, hvordan du gør hjernen til medspiller i stedet for modspiller.

+ inspiration til sundhed i en travl hverdag og mentale mindhacks.

Sådan! Tjek fluks indbakken.

Pin It on Pinterest

Share This